lørdag 16. mai 2009

Fortsatt krøller;)

Da vi begynte å klippe håret på Sebastian,var vi jo sikre på at krøllene kom til å forsvinne siden han er den eneste som har krøller i vår familie...
Men til vår store glede så ser det ut til at krøllene fortsatt er der og spesielt når han er nydusja eller svett i håret som her;)
Er han ikkje skjønn;)?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)