søndag 17. mai 2009

Rybak! Rybak! Rybak!

Tenk at vi vant Grand Prix i går! Og at vi fikk så mange 12-ere e jo helt utrolig,det var jo ren utklassing!
Sangen e jo bare suveren og jeg synes den representerer Norge på en fantastisk måte,hele pakken er liksom Norge;)
Så er det bare å begynne å planlegge hvor finalen skal holdes neste år,kanskje vi tar en reprise på Mandela-konserten og har det utendørs???
Gratulerer Norge! Jeg er stolt av å være nordmann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)