Må bare få skryte litt av Aleksander...
10.september ble han 12 år og til bursdagen fikk han ganske mye penger.
Bestemor på begge sidene sa da de ga han penger i gave;"
Nå må du ikke sløse bort pengene på snop og tull,
kjøp heller noe fornuftig!"
Så da han hadde kjøpt litt snop og nytt spill til Ds`en,
så dro vi til skobutikken,for han trengte nye vintersko...
Tidligere har det vært jeg som har kjøpt dem klær og sko når de trengte det.
Men nå sa jeg at siden han hadde fått så mye penger til bursdagen sin,
så kunne han kjøpe de selv;)
Gutten ble selvfølgelig rystet da han fikk se hva et par vintersko koster...
og det gjør jo ingenting at de får se det,for som regel er det jo vi foreldre
som betaler det de trenger...
Og selv om han egentlig hadde peilet seg inn på et par som kostet 499,-,
så endte han til slutt på et par som kostet 599,-.
De satt bedre på foten og hadde flere bruksmuligheter,
de kunne han bruke til fjellsko også.
Her er de nye vinterskoene,
fine ikke sant?
så ble det penger til overs på mammans konto sånn at ho kunne kjøpe noe til seg selv;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)