fredag 23. oktober 2009

Pottetrening;)

For ei lita uka sida,så begynte vi å trene på å tisse på potta morgen og kveld.
Da det kom tiss i potta første dagen,tenkte jeg at det bare var tilfeldigheter og flaks,
men da det kom både andre og tredje dagen,
så begynte jeg faktisk å få troen på at dette skulle gå riktig så bra;)
For et par dager siden så kom det jammen ikke bare bimmelimm-
men en bitteliten bommelom også!
Og mamman er kjempestolt av lillegutten sin;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)