Da det kom tiss i potta første dagen,tenkte jeg at det bare var tilfeldigheter og flaks,
men da det kom både andre og tredje dagen,
så begynte jeg faktisk å få troen på at dette skulle gå riktig så bra;)
For et par dager siden så kom det jammen ikke bare bimmelimm-
men en bitteliten bommelom også!
Og mamman er kjempestolt av lillegutten sin;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)