søndag 16. januar 2011

Flere kaninbilder;)

Etter at kaninene flyttet i det nye huset sitt,er alt mye enklere
både når det gjelder renhold og kos.
Jeg har kjøpt katte-tissekasser for å bruke til do til kaninene,
dette er en mye bedre løsning enn sånn som vi hadde det før med sagflis på gulvet.
Siden alle 3 er langhårete endte det bare med at de fikk pelsen full av flis
og de ble utrolig flokete.
I går tok jeg en skikkelig "frisørtime" på de to minste
og det ble mye pels på kammen for å si det sånn;)
Siden de nå har mye bedre plass,
er det også lettere for ungene å gå dit
og å komme seg inn til dem for å bruke tid på dem.
Nå i startfasen(selvfølgelig senere også) er det viktig at vi bruker mye tid på kaninene
hvis vi skal få dem tamme.
De må bli vant til å løftes opp og koses med.
Nedenfor er det noen bilder av Knerten,Karoline og Herkules;

Knerten klatrer på meg...

Knerten gjør rein potene sine

Karoline koser seg

Herkules har lært seg å klatre opp stigen til hylla i buret

2 kommentarer:

  1. Så søte kaninene deres er. Tenker de koser seg i de nye fasilitetene sine.

    Så flink du er til å holde den nye livsstilen. Jeg er imponert, og ser deg som et forbilde ;-)
    Nå er det vel tiden for å gjøre noe drastisk selv.

    Ha ei flott uke ¤

    SvarSlett
  2. Takker for det;)
    Joda,den nye livsstilen funker bare godt den,er et par kilo unna målet,men det kommer seg forhåpentligvis på plass innen en 3 ukers tid håper jeg;)
    Kaninene trives veldig bra i de nye fasilitetene.
    Godt å høre livstegn fra noen i bloggeverdenen,begynte å tro at alle hadde en lang bloggepause der ute;)

    Ønsker deg også en flott uke!

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)