fredag 14. januar 2011

Irritert!!!!!

Plages noe så sinnsykt med å få bloggen slik jeg vil!!!
Aaaarrrggghhh!
Det jeg plages med er å få lagt inn sidelementer,dvs bloggarkiv og andre tillegg.
Har hatt disse sideelementene før,men plutselig var de bare borte...og jeg har ikke gjort noe annet enn å bruke den nye malutformingen...
Skjønner ikke hva jeg gjør galt heller og det gjør meg bare SÅ irritert!
Ingenting som frusterer meg mer enn datakrøll!
Skal tro om det er noen der ute som kan hjelpe meg???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)