mandag 9. mai 2011

Ny genser til minstemann;)

Minstemann i huset har fått ny strikka genser,og den har mamman hannes strikka...stolt av meg sjøl,klappe meg på skuldra...;)
Sebastian ser ut til å være godt fornøyd med den nye genseren;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)