fredag 27. mai 2011

Så var fagbrevet i boks!



Etter mange pinsomme timer med svette hender og urolig mage, fikk jeg endelig svaret...
Jeg hadde bestått fagprøven og endelig er jeg ferdig med dette!
Det føltes så godt da de sa at jeg fikk godkjent og jeg fikk masse skryt for jobben jeg hadde gjort;)
Så fra mandag kan jeg kreve fagarbeiderlønn;)



2 kommentarer:

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)