
Etter mange pinsomme timer med svette hender og urolig mage, fikk jeg endelig svaret...
Jeg hadde bestått fagprøven og endelig er jeg ferdig med dette!
Det føltes så godt da de sa at jeg fikk godkjent og jeg fikk masse skryt for jobben jeg hadde gjort;)
Så fra mandag kan jeg kreve fagarbeiderlønn;)
Jeg hadde bestått fagprøven og endelig er jeg ferdig med dette!
Det føltes så godt da de sa at jeg fikk godkjent og jeg fikk masse skryt for jobben jeg hadde gjort;)
Så fra mandag kan jeg kreve fagarbeiderlønn;)
Gratulerer så mye med bestått!! Og champisen fortjente du! ;)
SvarSlettGRATULERER VENNEN!!! :-D
SvarSlett