lørdag 30. mars 2013

Syk:(


Er det ikke typisk...når man har fri fra jobb, skole og barnehage...da blir man syk:( Nå har 4/5 av familien hatt omgangssjuke. Minsten begynte natt til fredag med oppkast, men så var han ferdig med det og var i bra form dagen etter. Så kom svigermor etter  dagen etter og i går var det meg, Silje og Aleksander. Både Aleksander og Silje har spydd, men jeg er så innmari "tungspydd". Har vært sinnsykt kvalm hele dagen, var nummeret før jeg stakk fingeren i halsen for å klare å spy... Hittil i dag har jeg drukket en shake til frokost, et stort glass appelsinjuice, en liten tallerken grøt og en pære. I tillegg fikk jeg hodepine og verk i kroppen, så kan se ut til at jeg har fått en kombo av influensa og omgangssjuke, minus snørret...enn så lenge!
Ergelig å være syk når man har fri, trøsten får være at været ikke har vært noe særlig, sånn at da går man hvertfall ikke glipp av de store skiturene...
Håper jeg er fit for fight igjen i morra, sånn at vi kan nyte de to siste fridagene sammen før det er tilbake til hverdagen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)