I dag ringte de fra Fagmøbler om at senga,madrassene og nattbordene vi har bestilt er kommet. Så i neste uke skal vi dra og hente det,gleder meg!
Har hatt en sånn kontinentalseng i ca 11-12 år,så det var på tide å skifte den ut.
Totalt for senga,nattbordene og overmadrass og to andre madrasser så skal vi betale ca 11.500,
litt dyrt ja,men det er viktig å ligge godt;)

Jeg har en plan...
Vi har snakket om å pusse opp soverommet,det er vel egnetlig det enste rommet det ikke er gjort noe med siden vi flyttet inn i huset,ble malt i hyrten og styrten for ca 13 år sida,men ellers ikke gjort noen ting der inne.
Vi har snakket om å ha mønstertapet på den veggen senga står på og den kunne jeg tenke meg å ha ganske mørk,enten mørk grå eller svart med mønster i.
Nedenfor har jeg funnet noen mønster jeg liker.

er at jeg har lyst til å fjerne klikk-gulvet og det gamle kleskapet vi har.
Klikk-gulvet er i og for seg reit nok,men det er veldig kaldt.
Og hvis jeg får mannen med på å fjerne kleskapet,så må vi gjøre noe med gulvet,fordi det er bygd rundt kleskapet.
Jeg har lyst på vanlig gulvbelegg,gjerne mørk farge
og skyvedørsgarderobe med speildører eller med sånne frostede dører...
Hm...må visst bruke litt kvinnelist for å få denne planen gjennom
og kanskje litt lekkert undertøy...hehehe;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)