I helga har vi hatt influensasyk lillemann,så i går ble det far i huset som fikk seg en skitur
mens mamman måtte stelle hjemme med pasienten.
Så i dag var det min tur
og jeg hadde lagt turen rundt Brattenga,ei 11 kilometer lang løype.
Ser ut til at idrettslaget har feil på trakkmaskinen sin,
for vanligvis er det kjørt opp dobbel løype,
men så lenge det er oppkjørt så er jo det det viktigste;)
Turen var suveren,
3 minusgrader og godt føre.
Noen bilder fra turen;
Hei Tone! Fint at du fant bloggen min, for da fant jo jeg din! Hihi. Jeg visste ikke at du også var en blogger. Jeg er nå realtivt fersk i gamet, men artig er det!
SvarSlettSkitur ja...skulle hatt litt flere av dem! Nå blir det jo heldigvis lysere både morgen og kveld fremover, så det blir enklere å komme seg ut også utenom arbeidstid.
Ha det fint, vi snakkes! :)