I dag har vi feiret 17.mai med "brask og bram",
dagen begynte allerede før halv sju for far i huset,
som da sto opp for å starte dagen med frokost før fjøsstell.
Jeg lovte ham at jeg skulle hjelpe til med foringa slik at vi slapp så mye stress
for å bli ferdige i tide til toget skulle gå fra Storsteinnes.
Så jeg lurte meg ut av senga litt før halv 8
(hadde en liten overnattingsgjest nemlig;)),
og la en liten lapp på hodeputa mi med bilde av fjøsen og noen sauer utenfor,
slik at minstemann skule skjønne hvor vi var hen;)
I halv 9 tida kom jeg meg ned igjen,
og da var minsten og Silje stått opp.
Så var det å dusje seg og få på seg klærne etter at frokosten var inntatt.
Eldstemann (som forøvrig er tenåring...)
ble vekt litt før halv 10 med beskjed om å få på seg klærne og komme seg opp litt kjapt!
Vi rakk å bli ferdige til halv 11 og før vi kjørte ned til sentrum,
fikk vi svigermor til å ta bilde av oss;)
Riktig fin bukett vi er,
om jeg får si det selv;)
Håper du også har hatt en fin 17.mai feiring;)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)