lørdag 19. mai 2012

Ny bil;)


Vi har brukt lang tid på å finne en bil som kunne erstatte den vi har,
og vi ønsket en bil med følgende egenskaper;

  • 4 wd
  • diesel
  • god bakseteplass
  • god bagasjeplass
Det viste seg å være vanskelig å finne en bil som hadde alle disse egenskapene...
Og vi endte til slutt på Nissan Qashqai+2.

Vi har vært innom både Kia, Huyndai,Mitsubishi og Renault.
Men enten ville de ikke ha bilen vår i innbytte,
eller så hadde ikke bilene de kriteriene jeg listet opp ovenfor.

Nissan Qashqai+2 oppfyller alle kriteriene,
bortsett fra god bakseteplass.
Nå skal det sies at overgangen fra VW Sharan
til en annen bil uansett ville blitt stor.
I Sharan er det 3 avdelte bakseteplasser ( + 2 ekstra seter),
og den eneste bilen i størrelsen til Qashqaien jeg fant, som i motsetning til den hadde 3 avdelte seter,
var Renault Grand Sceninc...men den hadde ikke 4 wd.

Så på torsdag henter vi den nye bilen...gleder meg!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)