Vi har brukt lang tid på å finne en bil som kunne erstatte den vi har,
og vi ønsket en bil med følgende egenskaper;
- 4 wd
- diesel
- god bakseteplass
- god bagasjeplass
Det viste seg å være vanskelig å finne en bil som hadde alle disse egenskapene...
Og vi endte til slutt på Nissan Qashqai+2.
Vi har vært innom både Kia, Huyndai,Mitsubishi og Renault.
Men enten ville de ikke ha bilen vår i innbytte,
eller så hadde ikke bilene de kriteriene jeg listet opp ovenfor.
Nissan Qashqai+2 oppfyller alle kriteriene,
bortsett fra god bakseteplass.
Nå skal det sies at overgangen fra VW Sharan
til en annen bil uansett ville blitt stor.
I Sharan er det 3 avdelte bakseteplasser ( + 2 ekstra seter),
og den eneste bilen i størrelsen til Qashqaien jeg fant, som i motsetning til den hadde 3 avdelte seter,
var Renault Grand Sceninc...men den hadde ikke 4 wd.
Så på torsdag henter vi den nye bilen...gleder meg!!!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)