Så var den store dagen over, gjestene er dratt hjem og kakerestene er puttet på fryseren.
Kjenner det skal bli deilig med VANLIG mat og STABILT BLODSUKKER
og at hverdagen kommer tilbake.
Det har gått i ett siden onsdag
og i går krøp vi til køys før klokka 23 på kvelden...totalt utslitte!
Vi hadde en flott dag sammen med slekt og familie,
ordentlig trivelig og en skikkelig fest for konfirmanten.
Jeg holdt tale og etterpå viste jeg en bildepresentasjon
fra Aleksander ble født og fram til i dag.
Onkel Åge holdt også en liten tale,
og det var mye skryt og mange gode råd og ta med seg på veien
for Aleksander.
I dag har vi spist litt rester fra koldtbordet og litt kaker,
men nå kjenner jeg at kroppen begynner å kreve
vanlig mat og mat med minimal sukkermengde!
Vi har nettopp spist middag og etterpå skal jeg ta meg en sykkeltur
på sykkelen jeg har kjøpt fra Åge.
En racersykkel med "pesselursete" som ungene kaller det
(tynt og smalt sete)
så regner med jeg kommer til å kjenne det en viss plass i morra!!!
En liten bildekavalkade fra gårdagen (og litt fra lørdag);
Aleksander leser fra de 10 bud
Guttene fra Aleksander`s gruppe, Aleksander helt til venstre.
På tur inn i kirka søndag
Aleksander blir velsignet av prestene
På tur ut av kirka
På kriketrappa i mye vind!
Aleksander sammen med prestene og kateketen
Aleksander foran alteret
Koldtbordet
Gavebordet
Kakebordet
Tårnkake med gaver på fra gudmor Arnhild
Skjortekaka fra gudmor Arnhild
Aleksander åpner konfirmasjonskaka
Aleksander med gudfedrene
Aleksander med gudforeldrene
Aleksander med mamsen og papsen
Og enda ett...
Aleksander og Mor
Aleksander og besteforeldrene
Hele familien <3
Flotte gutten min <3
Staselig kar!
Far og eldstesønnen
Guttan mine <3
<3
Guillan mine <3
Og et ablegøyebilde til slutt!
Og aller sist...et bilde av samme gutten i november for snart 15 år siden...













Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)