mandag 2. juli 2012

Så var helga over...

Så var helga over og som mange andre helger,
så var den fylt med forskjellige aktiviteter for store og små.
På fredag ble jeg endelig ferdig med palleprosjektet mitt 
og fikk flyttet møblementet til verandaen hvor det skal stå.


På lørdag deltok jeg på Midnightsun Maraton i Tromsø,det var kjempegøy!
Jeg deltok i et løp som kaltes Coop Minimaraton, det var 4,2 kilometer.
Av 200 påmeldte i min klasse, kom jeg inn som nummer 34, det er jeg godt fornøyd med;)



Før løpet var jeg på Jysk for å kjøpe puter og slikt til pallesofaen,
hadde egentlig tenkt å ha madrasser til å sitte på og puter i ryggen,
men de madrassene hadde ikke så gode mål i forhold til lengden på pallemøblene,
så da endte jeg opp med puter både i bunnen og ryggen.
Egentlig burde putene vi sitter på vært litt større,men men...
Syns resultatet ble ganske bra,
så nå er det bare at paviljongen kommer til gårds sånn at vi virkelig kan innvie nymøblementet;)


I går feiret vi dåpen til minstejenta til svigerbror, ordenlig koselig;)
Men på sånne dager lir det alltid endel kaker og jeg blir sååå oppblåst i magen av slik "mat"...
så da var det deilig med en tur til Balsokken.
Slo min egen rekord, sist brukte jeg ca 29 minutter opp,
i går ble det 28.24 minutter;)




KORTBUKSEVÆR faktisk!!!

Ha en flotters mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)