lørdag 3. januar 2009

Pepperkakehusknusing..

Vi har som tradisjon her i huset at vi knuser pepperkakehuset på nyttårsaften,men i år gikk liksom tida så fort den kvelden..så da tok vi det heller når nesten alle gjestene var dratt etter bursdagsselskapet..

Så da fikk Siril (Stig-Arne`s søskenbarn og ei av gudforeldrejentene våre) være med på jobben...
Og når man skal knuse et pepperkakehus så må man ha skikkelig redskap..så da var det fram med hammern!

2 kommentarer:

  1. Så artig det ser ut. Vårt pepperkakehus tenkte vi ta i helgen med noen nabobarn. Det står her ennå. Nabobarna spiste opp sitt 1.juledag, så nå får de vell ta vårt da:-)

    Det med hammern så jo kjekt ut, kanskje låner den ideen.

    SvarSlett
  2. Ja,hammer må til hvis man skal klare å knuse det..

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)