Vi har som tradisjon her i huset at vi knuser pepperkakehuset på nyttårsaften,men i år gikk liksom tida så fort den kvelden..så da tok vi det heller når nesten alle gjestene var dratt etter bursdagsselskapet..
Så da fikk Siril (Stig-Arne`s søskenbarn og ei av gudforeldrejentene våre) være med på jobben...
Og når man skal knuse et pepperkakehus så må man ha skikkelig redskap..så da var det fram med hammern!
Så artig det ser ut. Vårt pepperkakehus tenkte vi ta i helgen med noen nabobarn. Det står her ennå. Nabobarna spiste opp sitt 1.juledag, så nå får de vell ta vårt da:-)
SvarSlettDet med hammern så jo kjekt ut, kanskje låner den ideen.
Ja,hammer må til hvis man skal klare å knuse det..
SvarSlett