Nå er det ikke lenge igjen til vi reise te Syden..(reise den 21.februar);)
Og sommerklærne ligg jo langt oppe på loftet og er vel gjerne for smått fra i fjor..(ungene sine klær selvf,de voksne sklir jo rett inn i fjorårets klær!!)
Så for at vi skal ha noe å ha på oss i de varmere strøk så måtte jeg hive meg rundt og bestille litt klær som passer i Syden;)
Her er Sebastian i en av sine habitter;
Tøffingen!
SvarSlettGudmora e ikkje no særlig misunnelig på dokker som skal til sol og varme. Håper dokker får en super tur, nu som ho mor endelig har klart å overtale far til å reise til syden igjen. Lenge siden sist nu ;-)
Ja...ikkje snakk...e faktisk 13 år sida vi va sist i syden,så virkelig på tide;)
SvarSlettFørste gang med unga,så det blir jo spennandes!
Gode råd og tips mottas med takk!