fredag 16. januar 2009

Sydenhabitten e klar!!!

Nå er det ikke lenge igjen til vi reise te Syden..(reise den 21.februar);)
Og sommerklærne ligg jo langt oppe på loftet og er vel gjerne for smått fra i fjor..(ungene sine klær selvf,de voksne sklir jo rett inn i fjorårets klær!!)
Så for at vi skal ha noe å ha på oss i de varmere strøk så måtte jeg hive meg rundt og bestille litt klær som passer i Syden;)
Her er Sebastian i en av sine habitter;

2 kommentarer:

  1. Tøffingen!
    Gudmora e ikkje no særlig misunnelig på dokker som skal til sol og varme. Håper dokker får en super tur, nu som ho mor endelig har klart å overtale far til å reise til syden igjen. Lenge siden sist nu ;-)

    SvarSlett
  2. Ja...ikkje snakk...e faktisk 13 år sida vi va sist i syden,så virkelig på tide;)
    Første gang med unga,så det blir jo spennandes!
    Gode råd og tips mottas med takk!

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)