Vi ble så lei av å gå å vente på at sola skulle komme til Opgård også,så da klokka nærmet seg 11,pakka vi varm kakao,appelsin og kjeks i sekken og la ut på tur.
Silje hadde fri fra skolen,så ho tok med seg et akebrett mens jeg putta Sebastian i pulken.
Så la vi avgårde oppover bakkan,og dem e det mange av her...
Men vi kom til toppen etter endel pausa,og det var verdt slitet,for da vi kom til toppen så vi sola;)
Når man bor i Nord-Norge og har en lang mørk vinter,så sette man pris på sola når man får se den igjen;)
Noen bilder fra turen våres;
Herlige bilder! Så ut som en kjempekoselig tur ja!
SvarSlettSå flott.
SvarSlettSer ut som dere hadde en fin tur.
Her lyser sola med sin fravær også. Vi har hatt det grått og trist i noen uker nå. Men ingen sny, den lyser også med sin fravær.