Jeg har tidligere skrevet om min spreke lillebror som er sprek nok for hele slekta...
I helga deltok han på Tromskraftprøven som går mellom Finnsnes og Tromsø.
Åge var med på den delen som gikk fra Nordkjosbotn til Tromsø.
Som den lojale heiagjengen vi er,kjørte vi til Nordkjosbotn for å heie;)
Her kommer gjengen syklende,Åge hadde nr 128 og hadde lagt seg midt i feltet.
Vi fant oss ei trafikkøy som vi stilte oss på(til en av de frivillige kontrollørenes store fortvilelse,han syntes visst ikke at vi var så gode eksempler for ungene våre;))
Åge kom først i mål,og vant spurten.
Men de som starta 10 min etter hadde lagt seg bak en bil og ligget der i lengre tid,og kom i mål på bedre tid.De skulle egentlig vært disket fordi det ikke er lov,men desverre for Åge så ble de ikke det,så han endte som nr 3 i sin klasse.
http://www.tcyk.no/images/stories/tromskraftproven2009/RESULT.HTM#SPB1_M_20_29
Jeg synes jo det var et flott resultat,men jeg skjønner jo godt at det er ergelig å tape for noen som jukser!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)