- en blogg om livet som mamma,kone og medmenneske...
Herlige gudmorgutten! Ja, de er skjønne når de skal gjøre seg til, og prøver å være morsomme. Du må jo lære han å lage "flørtefjes", og blunke med øynene ;-)
Tjihihi!!! Skjønn unge!
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)
Herlige gudmorgutten!
SvarSlettJa, de er skjønne når de skal gjøre seg til, og prøver å være morsomme. Du må jo lære han å lage "flørtefjes", og blunke med øynene ;-)
Tjihihi!!! Skjønn unge!
SvarSlett