søndag 20. september 2009

Grimasefjes;)

Ble litt inspirert av de grimasebildene i Hanne`s blogg...
så her kommer vårt bidrag;)
Sebastian har i det siste begynt å lage "sint-fjes",og da ser han sånn ut...





Og sånn ser han ut når han ikke leker sint;)

2 kommentarer:

  1. Herlige gudmorgutten!
    Ja, de er skjønne når de skal gjøre seg til, og prøver å være morsomme. Du må jo lære han å lage "flørtefjes", og blunke med øynene ;-)

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)