At jeg e en stor Kurt Nilsen fan e jo inga hemmelighet,han har en fantastisk bra stemme og jeg like typen han e,og selv om en av dommeran i Worl Idol mente at han så ut som en hobbit...så får det bli opp te dæm,han syng i hvertfall som en gud!
http://www.youtube.com/watch?v=SHkPAtYI1V0&feature=related
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)