torsdag 24. september 2009

Sunn middag;)

Jeg har en gang tidligere prøvd meg på å lage wok her i huset,og da med negativ tilbakemelding fra de yngste i huset...
Men i dag fant jeg ut at det var på tide med et nytt forsøk...
Og jeg er for tiden veldig inspirert av Erling Sundals oppskrifter i heftet
Masse flotte oppskrifter til en billig penge,og sunn mat er det også
-to fluer i en smekk m andre ord!
(Her finner du oppskriftsheftet i pdf-format)
Så i dag lagde jeg Pølsegryte,og den falt i god smak både hos stor og liten,og mor sjøl hadde lagd sin egen utgave med mager-pølse i,så alle parter var godt fornøyde og alle gikk gode og mette fra middagsbordet;)
Og far i huset kunne til sin overraskelse oppdage at det går an å bli mett av en middag det ikke serveres poteter til;)

1 kommentar:

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)