Aleksander har alltid interessert seg i å bake,og i år har han valgt Baking som oppgave i 4H.
I den forbindelse fant han ut at han skulle bake bløtkake til bestemora`s bursdag 20.januar.
Det sto ei oppskrift i oppgaveboka hans,så han prøvde den.
Jeg har stor tro på ei oppskrift som jeg har fått hos mamma,
hvor du veier eggene og beregner de andre ingrediensene ut fra det.
Men den som sto i boka hans var selvfølgelig enklere.
Så han kasta seg over jobben og kaka blei ikke så høy,
men da den var pynta ble den riktig så fin;)
Og alle gjestene syntes den smakte kjempegodt,så bakeren var godt fornøyd med resultatet;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)