Har jo helt glemt å skrive noe fra morsdagen forrige lørdag...
Da jeg kom fra jobb på fredag ventet det en nydelig bukett på meg...
Etter utsagn fra mann og barn var den spesielt utvalgt til meg<3
På søndags morgenen fikk jeg frokost på senga,
og den minste kroppen ble så sulten av å se meg spise at han også måtte få seg litt mat;)
Herlig bilde, he he...
SvarSlettLua ble slettes ikke fin! Det kan du ikke mene! Jeg skal rekke den opp og begynne på nytt. Imens har jeg heklet en ny, som ble mye bedre. Den ligger på slutten av samme innlegg om du vil se. Kan godt hekle på bestilling, denne modellen passer til barn, den ble ganske trang. Men jeg skal prøve å lage en litt større til voksne. Si nå bare fra hvis du skal ha, str, farger, etc.