Her om dagen fant jeg ut at dunjakke er tingen når det er bikkjekaldt ute
og det er lenge til våren kommer...
Så fikk jeg se en jakke som ei venninne hadde,en dunjakke fra Helly Hansen med "gull"for og blomstrer i stoffet på utsiden...
Selvfølgelig var det en 2008 modell og umulig å få tak i nå.
Så var det inn på nettet og kikke på tester av jakker,og utveksling av erfaringer fra venninner som hadde dunjakke.Fant i alle fall ut at det lureste sikkert var å prøve den
før man brukte såpass mye penger på et klesplagg.
Så i dag bar det avgårde til Andselv for å se på dunjakke.
Så i dag bar det avgårde til Andselv for å se på dunjakke.
Jeg og minsten dro avgårde,og jeg dro først til Domus som har Sport1 avdeling,for da ville jeg få medlemsutbytte også.
Der hadde de 30% på dunjakker og jeg og Sebastian og 3 dunjakker av merkene Helly Hansen,Norheim og Helsport presset oss inn i et minimalt prøverom...
Gjett som var svettest etterpå???
Etter mye prøving både i og utenfor prøverommet,så falt valget på
en dunjakke fra Helsport som heter Fimbul,
en damemodell med kjempefin passform og god hette.
De andre var enten for store og posete,eller for korte bak.
Den jeg kjøpte er i svart og ikke rød som på bildet.
Den kostet 2700 på fullpris og jeg endte på 1800 med 30% avslag
og det er jeg godt fornøyd med;)

Ja det var det man skulle hatt i år...
SvarSlettSå kjøpt på Andselv da.. hihi.. måtte tel byen!! Den va stili!!!:-)
SvarSlettåååå....den så nyyydelig ut!! *drømme-drømme*
SvarSlettDeilig å ha på;)
SvarSlett