
Har i det siste vurdert litt fram og tilbake om hvorvidt man skulle la seg rive med og gå til innkjøp av en touchtelefon,
ikke fordi man absolutt måtte ha det,
men fordi det ser ut til at det er det som er framtida
og at man like greit kan venne seg til det først som sist...
Så var det hvilket merke man skulle slå til på...
Jeg la ut på statusen min på Facebook om det var noen som kunne anbefale
en god touchtelefon,
og svarene lot ikke vente på seg.
Men de det sto mellom var Iphone og Nokia N8.
Siden jeg er svoren Nokia tilhenger var jeg egentlig nesten bestemt på å prøve en N8,
men så ringte broren min og kunne fortelle at jeg skulle få kjøpe deres gamle Iphone
til en bra pris.
De hadde allerede gått til innkjøp av den nye modellen, Iphone 4
og jeg skulle få kjøpe den gamle til 500 kroner...
det var jo for godt til å takke nei til????
Aleksander, 13-åringen i huset satt rett ved siden av meg mens jeg snakket med broren min,
og da Åge sa at jeg kunne få kjøpe begge for 500 kroner pr tlf,
så jeg en hånd som viftet kraftig ved siden av meg!
Aleksander ville selvfølgelig ha den andre!!!
Jeg vet jo at det er et dyrebart produkt
og kanskje burde ikke takket ja til begge...
men så tenkte jeg som så at det var kanskje greit med to,
og med en sønn som (til tider) er med oppdatert på duppeditter enn mora,
så kunne det jo være greit med en "medsammensvoren" i Ihone-verdenen!
Så i dag har vi fått telefonene og har sittet og trykket og trykket...
og er sålangt godt fornøyde med den nyeste investeringen;)
Så får vi se om mor klarer å følge med i Ihone-verdenen!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)