Jeg er vel ikke den eneste som fulgte spent med på redningsaksjonen som foregikk i Hammerfest torsdag og fredag. Leteaksjonen engasjerte mange,også oss som ikke bor i nærheten og kunne delta aktivt. Alle satt vi med tanker om hva som kunne skjedd og ikke minst hvorfor de valgte å dra ut på snøskuter i det været som herjet i nord på det tidspunktet...
Vi tenner et lys for de omkomne og håper at denne hendelsen blir en tankevekker til de der ute som i et innfall skulle finne på å dra ut på tur i dårlig vær,moder natur er ikke til å spøke med...

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)