
I dag har vi feiret fastelaven og da måtte vi jo spise hjemmebakte fastelavensboller, jeg fant en oppskrift på denne nettsida og det ble kjempegode boller av dem.
Jeg husker fra min barndom at en av tantene mine brukte å lage ordentlige fastelavensboller,og da mener jeg sånne luftige som knaste når du bet i dem... Vannbakkels tror jeg de het;)
De jeg bakte ble liksom som vanlige hveteboller...men skikkelig gode;)
Man skulle dele bollene og fjerne noe av det som var i underdelen,så piske krem og ha nedi hullet sammen med jordbærsyltetøy...MMM!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)