mandag 18. april 2011

Begynner å ta form...


Jeg skrev i et tidligere innlegg

om at jeg vurderte å gå over til hvit stil i stua.

Var sååå lei av alt det mørke,

mørke møbler,mørke gardiner,sorte pynteting fra Black Design...


Så jeg la ut bilder av ei bokhylle,en kommode og et vitrineskap fra Ikea

som jeg vurderte å selge...

samme kveld var det solgt;)

Og jeg kunne begynne å planlegge min nye hvite stue;)


Mye har skjedd siden da;)

Jeg har kjøpt en hvit kommode og et hvitt vitrineskap i samme serie.

Og jeg har kjøpt en bokhylle med flere rom i forskjellige størrelser,

pluss noen hvite hyller og pynteting;)

Det ser så bra ut og blir akkurat som jeg hadde tenkt.

Det vi venter på nå er ei cd/dvd hylle fra Fagmøbler som vi skal ha under ei hylle som stereoanlegget skal stå på;)

Koser meg glugg i hjel i nystua mi;)

Dette fant jeg på en liten butikk på Andselv i dag;)


Den nye bokhylla og vitrineskapet...

Se den fine hylla med engelen på og de fine bokstavene... og ikke minst kommoden med bildene av ungene og vase med hvite tulipaner;)

Vakkert ikke sant???

1 kommentar:

  1. Gratulerer med stilskifte! ;) Det er alltid godt å "romstere" litt i huset, kanskje skifte ut noe og friske litt opp. Det viktigste er nå uansett at man trives i hjemmet sitt. Man bruker jo tross alt en del timer der...
    God påske til dere!

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)