Jeg skrev i et tidligere innlegg
om at jeg vurderte å gå over til hvit stil i stua.
Var sååå lei av alt det mørke,
mørke møbler,mørke gardiner,sorte pynteting fra Black Design...
Så jeg la ut bilder av ei bokhylle,en kommode og et vitrineskap fra Ikea
som jeg vurderte å selge...
samme kveld var det solgt;)
Og jeg kunne begynne å planlegge min nye hvite stue;)
Mye har skjedd siden da;)
Jeg har kjøpt en hvit kommode og et hvitt vitrineskap i samme serie.
Og jeg har kjøpt en bokhylle med flere rom i forskjellige størrelser,
pluss noen hvite hyller og pynteting;)
Det ser så bra ut og blir akkurat som jeg hadde tenkt.
Det vi venter på nå er ei cd/dvd hylle fra Fagmøbler som vi skal ha under ei hylle som stereoanlegget skal stå på;)
Koser meg glugg i hjel i nystua mi;)
Dette fant jeg på en liten butikk på Andselv i dag;)


Gratulerer med stilskifte! ;) Det er alltid godt å "romstere" litt i huset, kanskje skifte ut noe og friske litt opp. Det viktigste er nå uansett at man trives i hjemmet sitt. Man bruker jo tross alt en del timer der...
SvarSlettGod påske til dere!