lørdag 9. april 2011

Inspirasjon...

Er for tiden inne i en stilendring i hjemmet for tida,

har funnet ut at jeg er DRITLEI alle de mørke møblene vi har.

Veggene er lyse,men der skal det også gjøres ting denne våren/sommeren...


Vi har 2 farger på veggene i stua, Eva og Ida.

Så er det halvpanel på 3 av veggene...det skal bort!

Går med planer om å male helt hvitt,

og ha hvitt interiør i tillegg,kanskje med innslag av creme eller sølv.

Vi får se...


Mannen i huset vet ingenting om planene mine...tihi!

Og det er sikkert best sånn,

fram til at jeg har tenkt ut en slagplan for hvordan jeg skal introdusere endringene...

han er som mannfolk flest,liker å ha det sånn som det har vært

og hører han ordet oppussing...da steiler han!

Men håper at jeg skal få ham med på planene likevel!


Finner mye inspirasjon på alle interiørbloggene der ute,

blant annet den jeg har hentet bildene nedenfor fra.

Sjekk den ut;


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)