Med det begredelige været som har vært i dag,så har jeg blåst støvet av symaskinen.
Jeg fant et innlegg på en interiørblogg om lysposer,
sydde poser som man satte syltetøyglass med telys oppi.
De var så søte så det tenkte jeg at jeg måtte prøve.
Jeg kjøpte linstoff og blonder i går,
og i formiddag satte jeg i gang.
Det gikk både kjapt og greit,
og med kattepusbilde på ble de jo riktig så fine.
De som var på den interiørbloggen
hadde englebilder på,men det hadde de ikke på sybutikken.
Så da ble det bilde med kattepus i stedet.
Syns de ble kjempesøte,
men typisk at jeg finner sånne ting nå når det går mot lysere tider...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)