søndag 10. april 2011

Plages!!!!!

Er det flere enn meg som plages med at innleggene blir lagt ut med en linjes mellomrom mellom linjene?

Det irritere meg gruuuusomt!

Hva skal man gjøre for å fikse det???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)