I går fikk vi en "fjortis" i huset;)
Aleksander er på konfirmasjonsleir på Senja i helga,så selskapet skal vi ha i dag etter at han er kommet hjem.
Aleksander er en alle tiders gutt.
Han er blid (stort sett hele tida...hehehe...en ungdom med til tider svingende humør),
hjelpsom,flink å leke med lillebroren,arbeidssom på skolen og høflig.
Vi ønsker ham en alle tiders feiring i dag
og gleder oss til han kommer hjem;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)