I dag skal vi ha kostholdsforedrag på bygdehuset her i bygda;)
Lillebroren min,Åge,skal komme hit og i samme slengen skal han holde et foredrag om stabilt blodsukker og optimal helse.
Har lagd et arrangement på Facebook og i tillegg har jeg sendt ut endel mailer og sms`er til folk som jeg tenker kan ha nytte av et slikt foredrag.
Det blir ikke så veldig mange,men det er vel endel som er skeptisk og tror at dette bare er et salgsmøte,men det er det jo ikke.
Jeg har selv vært på et blodsukkerforedrag i Tromsø for et par måneder siden og jeg tror de aller fleste hadde hatt godt av å deltatt på et slikt foredrag og dermed blitt mer bevisst sin egen helse og kostholdet sitt.
De som deltar kan etter foredraget få tatt en gratis scanning med Tanita Inner Scanner,
Den viser vann- og fettinnholdet i i %,metabolsk alder blir regnet ut,muskelmasse i kg,fett i og rundt indre organer,benmineral og mer.
Her kan du lese mer om Tanita Inner scanner.
En scanning med denne er en god pekepinn for hva man bør gjøre
for å bli en bedre utgave av seg selv,
og jeg fikk selv tatt en slik scanning i sommer da jeg var hos broren min og kona i Lakselv.
For å si det sånn...den metabolske alderen var en skikkelig tankevekker...og jeg tør ikke tenke på hva den var før jeg gikk ned 24 kilo...grøss!
Lillebroren min er en meget oppegående,inspirerende og bevisst mann når det kommer til kosthold og trening,og jeg gleder meg til å dele noe av kunnskapen hans med de som skal delta på foredraget;)
Dette blir bra!!!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)