For litt over 2 år siden kjøpte vi verdens mest fantastiske deilige sofa med masse deilige myke puter...
Men for 8-9 måneder siden begynte det å skje ting med putene i sofaen.
Og snille meg...så tenkte jeg egentlig ikke så mye over det,det irriterte meg ja...men da jeg snakka med naboen min i går og forklarte hvor skeive og skakke putene var blitt,da mente ho at dette måtte jo være en reklamasjonssak???
Selvfølgelig er det det!
Så i går kveld/natt sendte jeg mail til Ecorn Møbelsenter Tromsø og forklarte saken min.
I dag fikk jeg svar tilbake og de ba om bilder som viste det jeg hadde skrevet i mailen.
Så nå har jeg oversendt 8 bilder av puter og sofaene,og bedt om at vi enten får heve kjøpet og få pengene tilbake,eller få noen slags økonomisk kompensasjon/"tilgodelapp" slik at vi får kjøpt oss ny sofa/sofaer.
Slik så sofaen ut da vi kjøpte den,vi kjøpte 2 3-setere.
Slik ser sofaen ut med puter oppi....
Her er alle de store putene,8 i tallet,og ingen av dem ser likedan ut lengre...skeive og skakke og innerputene har flytte på seg og fyller ikke ut yttertrekket lengre...
Ei av de skeive putene...
Så mye av yttertrekket er uten fyll...
Så nå håper jeg på kjapt og positivt svar fra Bohus,så kanskje det blir ny sofa på fru Opgård;)

Ja, når man ligg på sofaen dagen lang, så kan man vel ikke vente annet... Hehe. ;)
SvarSlettPøh! Det gjør vi vel ikkje!!! Hehehe;)
SvarSlettMen det høre med te historia at 8 nye store pute og 4 små e på tur fra Bohus...så det nøtte å klage;)