lørdag 3. november 2012

Bestått!!!

Så var 6 ukers praksis i Trollskogen barnehage fullført,
og det med "karakteren" bestått;)

Helt utrolig hvor fort 6 uker har gått,
har fått mange nye små (og store) venner
og det var litt vedmodig da jeg gikk derfra i går...

Har lært mye
både om meg selv og om det å jobbe i en større barnehage
enn den jeg jobber i til vanlig...
Det å være en del
av en større personalgruppe,
både på godt og vondt...
Men også de fordelene det medfører
i form av når det er noen som er syke på din egen avdeling,
og man sliter med å finne vikarer,
da kan man gå på en av de andre avdelingene for å høre
om de har en person å avse...ser absolutt fordelene med det;)


Men samtidig som det var vemodig,
så er det godt å være ferdig også.
6 uker i full jobb med 100% fokus på at du skal gjøre så godt du kan,
prestere ditt beste og vise at du gjør en god jobb,
det tar jammen på!

Så nå føler jeg at jeg tar livet mitt tilbake!


Det skal bli godt å gå tilbake til 50% stilling 
og tid til å lese,
og ikke minst...tid til familien!

Tid til å være sammen med dem jeg setter høyest her i livet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)