lørdag 17. november 2012

Kjærlighet


Kjærlighet gjør godt
Kjærlighet gjør vondt
Kjærlighet er en rose
Kjærlighet er en istapp

Kjærlighet er en karusell av gode og vonde følelser
Den får fram det beste og det verste i oss

Vit å pleie den
Gi den næring

Tar vi kjærligheten for gitt
visner den litt og litt
og en dag kan det være for sent

Så si det høyt,
sett ord på det du tenker og føler
Det er lett å ta det for gitt 
at andre vet hva du føler
dersom du aldri sier det høyt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)