onsdag 21. november 2012

To hit the rock bottom...


Da jeg trodde bunnen var nådd,
falt jeg enda dypere.
Da jeg øynet et lite håp,
ble det knust...

Sliten,
av å håpe...
Sliten
 av å tro at det blir bra...

Usikker 
på meg selv,
på den jeg stolte på fullt ut...


Har grått så mange tårer,
vil bare få det ut,
men det blir ikke bedre...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)