Er det noe som irriterer meg,så er det når datamaskina ikke vil gjøre som jeg vil og i dette tilfellet så er det bloggen som holder på å gjøre meg gal!!!
For hvis dere ser på det forrige innlegget mitt med alle Sydenbildan,så er det masse tom plass på slutten av innlegget,og det får jeg ikke bort!
Noen som har tips på hva man gjør for å viske det bort????
En anna tig som irritere meg er at når man putte inn bilda,så kommr det sist innlagte bildet først i innlegget!? Man vil jo gjerne ha første bildet i en serie først i innlegget???
Er det noen innstillinger i bloggen som man kan klikke på for å forandre dette?
Takknemlig for tips....
Sliter også litt med å få vekk mellomrom i blogginnleggene mine av og til... Selv om jeg redigerer aldri så mange ganger... *sukk*
SvarSlettDet med bilder i bloggen... Jeg pleier å klikke på legg til nytt bilde aller først, sånn at jeg får opp alle 5 jeg kan legge inn... og så begynner jeg nederst med det første bildet jeg skal ha...
Men når jeg skal ha inn mer enn 5 bilder, må jeg rett og slett tenke baklengs, og legge de siste bildene inn først... eller flytte på dem etterpå (kjeeedeeeliiiig)
Jeg syns jo dem kunne ha tenkt på det dem som laga programmet...e det noen plassa man kan klage på sånt,har dem en sånn sentral som jobbe med kundeservice?
SvarSlett