Når man er så traktorfrelst som minstemann her i huset,så er lykken å få sitte på med pappan når han skal frese bort snøen...
Den første gangen han skulle sitte på,måtte jeg være med for at han skulle tørre det,men i går "satt han som en prest" inni traktoren sammen med pappan.
Det kom ikke en lyd av han heile en tida de kjørte,men da han kom inn var det ikke måte på peking og lydlaging på gutten. Da skulle han fortelle mamman for en flott opplevelse han hadde hatt;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)