lørdag 28. mars 2009

I sitt rette element;)

At minstemann i huset er traktorfrelst er vel ingen overdrivelse,og hver dag må han ha sin faste runde opp til fjøpsen og til traktoren...
Lykken er jo desto større de dagene pappaen har tid og anledning til å ha han med i traktoren og at de kan kjøre litt...på ordentlig!
Da er pappan den store helten og mamma kommer som nummer 2 på ranglisten!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)