tirsdag 24. mars 2009

Kos i snøborgen;)

I dag var det så fint vær på formiddagen at vi fant ut at vi skulle ta oss en tur ut for å lage snøborg;)

Her sitt lillesjefen i sin nye bolig;)
Også måtte vi inn te ho Mor og tigge litt kaka;)
Solbrillegutten min<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)