lørdag 14. mars 2009

Nysofaen e i hus;)

I dag kom nysofaen,og den var superfin,passa så godt inni stua og var utrolig god å sitte i;)
Så blir nok mye sofakos på gjengen framover;)






3 kommentarer:

  1. Lekkert!!
    Og så herlig sydenbrun du e! *misunnelig*

    SvarSlett
  2. Sofaen va veldig fin å se på og utrolig god å sitte i(og sove i...kremt)
    Og ja,jeg så også at jeg va veldig brun i ansiktet på bildet da jeg la det i..og denna gangen e det ikke juks;)

    SvarSlett
  3. Kjempefin sofa.
    Hadde også villet reise til utlandet, men men, nå må det jo vente ett år eller to.

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)