- en blogg om livet som mamma,kone og medmenneske...
Lekkert!!Og så herlig sydenbrun du e! *misunnelig*
Sofaen va veldig fin å se på og utrolig god å sitte i(og sove i...kremt)Og ja,jeg så også at jeg va veldig brun i ansiktet på bildet da jeg la det i..og denna gangen e det ikke juks;)
Kjempefin sofa.Hadde også villet reise til utlandet, men men, nå må det jo vente ett år eller to.
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)
Lekkert!!
SvarSlettOg så herlig sydenbrun du e! *misunnelig*
Sofaen va veldig fin å se på og utrolig god å sitte i(og sove i...kremt)
SvarSlettOg ja,jeg så også at jeg va veldig brun i ansiktet på bildet da jeg la det i..og denna gangen e det ikke juks;)
Kjempefin sofa.
SvarSlettHadde også villet reise til utlandet, men men, nå må det jo vente ett år eller to.