søndag 22. mars 2009

Mmm...Nugatti; )

At Nugatti er favorittpålegget til mange barn,kommer vel ikke som noen overraskelse...
Og Sebastian er jo ikke noe unntak...så får man heller passe på å begrense det;)


Nydelig<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)