men jeg finner meg i det siden vi holder på med slåtta og må holde oss hjemme av den grunn.
Men i morgen er siste slåttedag og når alt annet av praktiske ting er unnagjort,
skal vi på ferie.
Vi skal besøke lillebror med familie i Lakselv
og etter det skal vi en tur hjem til Grytøya.
Og jeg håper vi får bedre vær da enn det er nå,
for det fins ikke noe verre enn å feriere i dårlig vær.
Man blir sur og grinete,
både unger og voksne...
og når man er på ferie skal man gjøre andre ting enn man gjør i hverdagen.
Sånne ting er gøyere i godt vær;)
Så nå krysser vi det som krysses kan
for at han der oppe kan "se i nåde til oss her nede"
og gi oss litt ordentlig sommervær.
Ikke nødvendigvis steikende sol og mange varmegrader,
men i alle fall oppholdsvær og litt varmere enn 10+???
Fortsatt god sommer!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)