torsdag 14. juli 2011

Regn,regn...øsende pøsende regn...

Været for tida er ikke mye å skryte av akkurat,


men jeg finner meg i det siden vi holder på med slåtta og må holde oss hjemme av den grunn.


Men i morgen er siste slåttedag og når alt annet av praktiske ting er unnagjort,


skal vi på ferie.


Vi skal besøke lillebror med familie i Lakselv


og etter det skal vi en tur hjem til Grytøya.




Og jeg håper vi får bedre vær da enn det er nå,


for det fins ikke noe verre enn å feriere i dårlig vær.


Man blir sur og grinete,


både unger og voksne...


og når man er på ferie skal man gjøre andre ting enn man gjør i hverdagen.


Sånne ting er gøyere i godt vær;)




Så nå krysser vi det som krysses kan


for at han der oppe kan "se i nåde til oss her nede"


og gi oss litt ordentlig sommervær.


Ikke nødvendigvis steikende sol og mange varmegrader,


men i alle fall oppholdsvær og litt varmere enn 10+???




Fortsatt god sommer!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)