søndag 24. juli 2011

Vi holder sammen...

"Om en mann kan vise så mye hat,tenk hvor mye kjærlighet vi andre kan vise sammen..."




Gå inn på VG.no og underskriv lenken du også,vis at du bryr deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)