Merka i går kveld at ryggen krangla litt,bruker å ha det med jevne mellmrom og er arvelig belastet på både mor- og far siden når det gjelder svak/dårlig rygg. Tenkte det var fordi jeg hadde sittet uhøvelig da jeg var på besøk hos ei venninne og vi ble invitert opp i gapahuken/grillhytta til foreldrene hennes på reker,og der satt vi litt "kronglete" på trebenker i et par timer...men håpte på at det skulle gå over.
Tok 2 naproxen før jeg la meg og håpte på bedring...
Vel...er ikke blitt verre...tror jeg...men kjenner jo at det er noe som ikke stemmer i korsryggen,svie og litt stiv i muskulaturen liksom. Tror jeg må ta meg en tur på apoteket i dag og høre om de har noe muskelavlappende,for det er jo det som er så teit når man har vondt i ryggen,at man blir gående på skeiva for ikke å ha vondt også ender man med å få vondt på motsatt side også:$
Får håpe det går seg til med litt ro og litt smertestillende...skal jo på ferie snart!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)