Å introdusere Herbalife`s ernæringsløsninger for familien har gått veldig bra...
bortsett fra for minstemann...
Han liker ikke shake! Det er i alle fall det han tror;) Jeg tror mye av det beror på alderen han er i og at han er skeptisk til alt nytt.
Så for å få i ham de gode innholdsstoffene i Herbalife shaken,har jeg måttet tenke nytt.
Mandags kvelden lagde jeg havregrynsgrøt med noen skjeer Formula 1 vanilje i
og i går ble det mandelmels vafler med Formula 1 vanilje i,og begge deler gikk ned på høykant;)
Og når lillemann er fornøyd og spiser godt,så er mamman fornøyd også;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)