fredag 26. august 2011

Fugltind

I går ettermiddag var tiden inne for å fullføre siste topp-tur av de "obligatoriske" turene for å kunne få tildelt krus for fullført 10 på topp.
Hadde tidligvakt på jobb,så var det å kjøre heim,kle seg om,pakke sekken og avlevere minsten til storesøskene før jeg og gubben kunne komme oss avgårde.
Været var upåklagelig og utsikten etterhvert som vi klatret oppover det samme.
Vi brukte 2 timer og 35 minutter opp,turen var delt i 3 på en måte. Første del var det jevnt ganske bratt oppover,så var det en midtdel som var svakt oppover menmest slett,
og til slutt ganske mye bratt oppover før vi sto på toppen
og kunne beskue en utsikt så utrolig vakker at man mangler ord...
Å kunne se den utrolig vakre utsikten gjør jammen slitet i forkant verdt hver en kalori!

På toppen av Fugltind,1036 moh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)