fredag 12. august 2011

publiners



Dedikeres til min kjære mann og kjæreste Stig-Arne...
På søndag har vi vært kjærester i 18 år og ektefolk i 12 <3

1 kommentar:

  1. Vakker sang, og vakker anledning. Gratulerer! En bragd å holde sammen så lenge i dagens samfunn. ;)

    Vi har vært ilag i 11 år, og gift i ni. Vi har ikke tenkt å gi oss med det første! ;)

    SvarSlett

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)