- en blogg om livet som mamma,kone og medmenneske...
Vakker sang, og vakker anledning. Gratulerer! En bragd å holde sammen så lenge i dagens samfunn. ;)Vi har vært ilag i 11 år, og gift i ni. Vi har ikke tenkt å gi oss med det første! ;)
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)
Vakker sang, og vakker anledning. Gratulerer! En bragd å holde sammen så lenge i dagens samfunn. ;)
SvarSlettVi har vært ilag i 11 år, og gift i ni. Vi har ikke tenkt å gi oss med det første! ;)